Lancia in Genève fotogallery

**UPDATE**1/3/2011**15:34**

Lancia is samengesmolten en zal in Europa in eerste instantie op deze manier verder gaan. De Ypsilon beschouwen als een laatste vrucht waar we lang op hebben moeten wachten. Het is nu het wachten op de eerste nieuwe Lancia-modellen sinds de fusie. Volgens Centro Stile baas Roberto Giolito, is er reeds een middensegment Lancia in de maak, dat zich naast de Delta zal positioneren (sedan, SW en driedeurs). Daarvan was eerst een concept in de planning, maar men heeft besloten dat dát iets te veel van het goede zou zijn. Voor ons is het in ieder geval een signaal dat men bij Lancia ook zou gauw mogelijk verder wil.

[nggallery id=559]

10 gedachten over “Lancia in Genève fotogallery

  • 1 maart 2011 om 16:45
    Permalink

    Woorden schieten te kort, helaas… Te vals om aan te zien, wat lelijk!!!
    Enige voordeel… Lancia’s gaan hierdoor waarschijnlijk weer ouderwets lekker snel afschrijven, kan ik wat eerder die Thesis kopen.

    Beantwoorden
  • 1 maart 2011 om 17:07
    Permalink

    Die Lancia Thema is verschrikkelijk. Gewoon TE 300C.
    Overigens vind ik de neus van de ypsilon ook best lomp, zit niet veel elegantie in. Dan blijft de Delta nog de enige echte mooie Lancia!

    Beantwoorden
  • 1 maart 2011 om 19:58
    Permalink

    “…een signaal dat men bij Lancia ook zo gauw mogelijk verder wil”… Liefst wel ja, hoe eerder hoe liever. Het is net de horror road show. Ik heb me echt waar net verslikt in mijn Branca Menta amaro bij het zien van die foto’s…

    Beantwoorden
  • 1 maart 2011 om 20:29
    Permalink

    Lekker belangrijk : een reusachtige klok op het dashboard en een bekerhouder voor de passagiers achteraan.
    Kunnen de Nobelprijswinnaars en de filmsterren tenminste weten hoe laat ze hun watertje weg moeten zetten, voordat ze uitstappen.

    👿

    Beantwoorden
  • 1 maart 2011 om 21:29
    Permalink

    Nou om te zeggen dat ze lelijk zijn gaat me ver,maar het Lancia logo staat vreemd.De Flavia zou je aan kunnen wennen!!

    Beantwoorden
  • 1 maart 2011 om 23:43
    Permalink

    Wat een verdrietige dag vandaag! Hoekun je een merk met zo’n historie op deze manier naar de knoppen helpen. Nu ik vind dat men daar vandaag redelijk goed in geslaagd is.

    De nieuwe Yp is gelukkig nog een echte Lancia en zal ook wel kladizie krijgen, maar die Chrysler gedrochten !!!

    Je zult maar Lancia dealer zijn en dit verhaal in je showroom geparkeerd krijgen. Dit gaat de totaal verkeerde weg op.

    Zal mijn Beta HPE Volumex blijven vertroetelen, maar een vervanger van mijn Phedra word zeker géén Lancia meer.

    Beantwoorden
  • 2 maart 2011 om 13:45
    Permalink

    De Thema is inderdaad nog veel te Amerikaans voor die Lancia badge, maar de Flavia is best een mooie wagen geworden.
    Vooral het interieur van de cabrio vind ik zeer geslaagd.

    Hoe hard het ook is, maar dit is een totale fusie van 2 merken die bij beide partijen pijn zal doen en op termijn zal/moet leiden tot 1 sterk gamma ipv 2 zieltogende merken die constant hoekjes moeten afschaven om niet ten onder te gaan.
    Nu is het nog allemaal zeer Amerikaans voor de Europeanen, en omgekeerd waarschijnlijk ook zeer Europees voor de Amerikanen, maar op termijn en met gezamelijke budgetten kan er eindelijk een volledig modellengamma Lancia-Chrysler verschijnen die het beste van beide werelden combineert.

    Beantwoorden
  • 2 maart 2011 om 23:26
    Permalink

    Denk wel dat de Thema in de smaak gaat vallen bij de gemiddelde taxichauffeur! Weer eens wat anders dan een Mercedes …of Chrysler! De nieuwe Ypsilon lijkt overigens een mini PT-cruiser…

    Beantwoorden
  • 4 maart 2011 om 11:18
    Permalink

    Op Italiaspeed staan 2 video’s / reclameclips over de nieuwe Ypsilon.
    Echt mooie clips.
    Maar nu weet ik het echt niet meer : de overgang motorkap naar radiator lijkt nog mee te vallen.
    Echt in het echt te zien, dan verder beoordelen.

    Wanneer bij de dealers ? (om te kijken, (nog) niet kopen 🙂 )

    Beantwoorden

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.