Ciao!

Ciao!

Berichtdoor GammaBerlina » 08 apr 2010 16:38

Hi!

Mijn naam is Paul, ik ben 21 jaren jong en in het bezit van een Lancia Gamma Berlina F.L. 2500i.e. uit 84, een Fiat Panda 1000 i.e. Bluebay uit 94 (dagelijks gebruik van en naar stage/school) en 2 klassieke Vespa PK's waarvan er één geimporteerd is uit Italia.

Ik zal vanavond nog wat foto's/info posten over mijn Gamma en mijn andere bella's.

Ciao,

Paolo.
GammaBerlina

Re: Ciao!

Berichtdoor GammaBerlina » 09 apr 2010 20:15

De Auto's:
Afbeelding
De Gamma wordt momenteel gerestaureerd door mijn vader en ik.
Hij zal worden overgespoten in Grigio escoli (originele kleur). het blauw velouren interieur is volledig schoongemaakt en zal binnenkort geplaatst worden. Tevens heeft de motor een flinke schoonmaakbeurt nodig (zowel extern als intern) aangezien de auto 20 jaar stil heeft gestaan in een parkeer garage.
Afbeelding
Afbeelding

De Panda heb ik gekocht om van en naar school/stage te komen. twee weken geleden heb ik hem door Heins na laten kijken omdat hij slecht liep. Een distrubutieriem aandruk lager was versleten waardoor de riem vijf tandjes verschoven was.

De Vespa:
Afbeelding
In 2008 geïmporteerd uit Italia (Gravedona - Como)
drie versnellingen.
GammaBerlina

Berichtdoor Il Quadrifoglio » 10 apr 2010 15:29

Wat een prachtig auto die Gamma. Wat voor motor zit erin?
Orazio Satta Puliga: “Alfa Romeo is a unique way of living and feeling a car. There is no definition that explains what Alfa Romeo really is. You can compare it with those irrational emotions, that sometimes have a human spirit, for which it is impossible to find a logical explanation. We are in the domain of feelings, passion, of things that are closer to a man’s heart than his brain”.
Il Quadrifoglio
Beheerder

Berichtdoor GammaBerlina » 10 apr 2010 21:42

Il Quadrifoglio schreef:Wat een prachtig auto die Gamma. Wat voor motor zit erin?

Een 2500i.e. (injectie) ze werden ook met carburateur geleverd en als 2 liter (alleen voor Italiaanse markt).

Vandaag in een 3.0 V6 166 gereden, I want one! :D
GammaBerlina

Keer terug naar Introduceer jezelf