FGA MotorVillage: Oooh Champs-Elysées!!

Het MotorVillage concept van FGA breidt uit naar Parijs.

Na Cannes is dit het tweede Franse punt waar je de Italiaanse auto van dichtbij kunt beleven, zoals bij ons dat virtueel al dagelijks het geval is. Fiat Group Automobiles doet dit op een zeer prominente plek, namelijk de Champs-Elysées. In een pand met twee verdiepingen zal straks duidelijk worden wat Italië de Fransen op automobielgebied allemaal te bieden heeft. De verwachting is dat we dit in steeds meer steden in de wereld mee zullen gaan maken. Het hoort bij de strategie om een sterke merkidentiteit op zeer duidelijke en compacte wijze dicht bij de consument te brengen. Iets waar de Italiaanse merken de afgelopen jaren nog veel kansen hebben laten liggen. Maar nieuwe tijden brengen nieuwe oplossingen en strategieën en dus is FGA nu heel aardig op weg. Samen met de eerst in Mirafiori, de tweede in Cannes en de derde in Ferrara, vormt deze Motor Village in Parijs alweer de vierde in een lange reeks.

Op 2 juli zal de Motor Village haar deuren feestelijk openen en een mooie website is nu al in de lucht. Renault heeft reeds een zelfde concept in dezelfde straat staan. Ook zien we een eerst tastbaar bewijs van de nieuwe strategie van de FGA-Chrysler groep in Europa. In de Motor Village kun je namelijk ook voor Jeep terecht. Bovendien zijn naast Lancia en Fiat, de merken Alfa Romeo, Abarth en Maserati als een eenheid gepresenteerd. Voorheen maakte Maserati geen deel uit van dit concept, maar sinds de indeling van deze exclusieve tak onder leiding van Harald Wester, is nu duidelijk dat de stijlvolle drietand een grotete rol zal krijgen in de wereld. Volgens ons een prachtig teken aan de wand.

[nggallery id=357]

Een gedachte over “FGA MotorVillage: Oooh Champs-Elysées!!

  • 10 juni 2010 om 23:53
    Permalink

    Ik vind het een ontzettend leuk en verfrissend concept. Ben benieuwd wanneer we in Nederland de eerste Motorvillage kunnen binnenstappen.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.