Alfa Romeo MiTo TwinAir als eerste naar Nederland

MiTo TwinAir

De belastingvrije Alfa Romeo MiTo met tweecilinder TwinAir turbo benzinemotor, debuteert zo’n beetje in Nederland. Na Italië is de Nederlandse markt wegens het vele voordeel op dergelijke modellen, ongeveer de eerste die in aanmerking komt voor dit model. We wisten in december al te melden dat de MiTo TwinAir in april in Italië geïntroduceerd zal worden. De in Turijn gebouwde Alfa met pittige doch zuinige krachtbron van 85 pk, zal vanaf begin mei bij de dealer staan. Wij weten alvast te verklappen dat AutoEdizione deze zo’n beetje als eerste zal rijden. Lees over een maandje dus onze review van het zoveelste model met deze winnende krachtbron, waar we mee kennis zullen maken.

MiTo TA

8 gedachten over “Alfa Romeo MiTo TwinAir als eerste naar Nederland

  • 22 maart 2012 om 10:46
    Permalink

    Hoezo? Juist op tijd! Pas vanaf juli gaat er op het gebied van BPM en bijtelling iets veranderen voor nieuwkomers.

    Beantwoorden
  • 22 maart 2012 om 11:43
    Permalink

    Mits geleverd voor ingangsdatum wetsaanpassing. Maar dat moet toch dan net lukken. Maar inderdaad het zal daardoor niet om grote volumina gaan voor de dealers. En dat blijft jammer.

    Beantwoorden
  • 22 maart 2012 om 21:15
    Permalink

    TwinAir: Grandioso
    MiTo: Top! Zeker in de kleur van het plaatje.
    De Combinatie: Blijft wennen.

    Beantwoorden
  • 22 maart 2012 om 22:24
    Permalink

    En ook met duallogic???
    Een beetje laat deze versie maar beter laat dan nooit. Als deze tegelijk met de 500 het blok had gekregen en de Diesel ook wat eerder hadden er al heel wat meer in nederland rond gereden denk ik zo. Vooral voor de invasie van alle eco torretjes. Maar dit blijven de leukste en maaiste versies van schoon en zuinig reiden. Wanneer komt die 105PK versie nu eens op de markt? Ook lanceer hem ook meteen met de LPG versie.

    Beantwoorden
  • 23 maart 2012 om 08:10
    Permalink

    ik denk wel,als je hem sportief gebruikt.
    dat het pedaal constant onderin zit(letterlijk).
    begrijp me niet verkeerd,ik heb in de panda twin gereden,je komt niks tekort.
    maar ik ben nieuwsgieriger naar de 105/pk versie.
    gelijk met die rijstijl zal het verbruik ook niet lager gaan worden.dus eco…
    en de eerlijkheid gebied te zeggen,dat ik nog geen 1 nieuwe panda ben tegengekomen.

    Beantwoorden
  • 23 maart 2012 om 23:30
    Permalink

    Het geluid van de Twinair zal zeker voor Alfistie een verademing zijn jezus wat klinkt de 500 twinair van de buurvrouw bij ons de straat toch gaaf!!.

    Mijn Twinspark Spider Phase 2 1.8 heeft niet zo mooie brom daarom wil ik ook een Ragazzon demper kon hem op deze site nog niet vinden voor mijn auto.

    Ciao

    Squadra
    PS en jongens laten we met elkaar deze site positief houden over Italianen we moeten altijd al vechten tegen de vooroordelen van allerlei mensen die geen kennis van zaken hebben.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.