Campagne Fiat Professional richt zich op goede kwaliteit

fiat professional campagne

‘Fiat Professional houdt het liever bij de feiten’, dat is inmiddels de internationale slogan van het Italiaanse bedrijfswagenlabel. Dat is niet enkel een holle marketingkreet, want de verhouding rond de prijs en kwaliteit van Fiat Professional, vormt nu al jaren een zeer succesvolle basis voor duizenden verkopen wereldwijd. Degelijke techniek en sterke schone motoren, worden dagelijks tot een geheel samengesmeed in onder andere Atessa. Inmiddels is er een nieuwe Ducato in aantocht. Zusterbedrijf Iveco komt in dezelfde periode begin volgend jaar overigens met een nieuwe Daily op de markt.

Een nieuwe campagne is alvast ingezet op internet, waarbij de geleverde kwaliteit opnieuw een belangrijke insteek vormt: “Een goed uitgevoerde klus” is de titel bij dit trotse filmpje over Italiaans vakmanschap. Net als bij de personenautodivisie in EU en de VS, geeft Fiat de productie een persoonlijk gezicht, door de werknemers voorop te stellen maar in dit geval ook de professionals die dagelijks met een Fiat werken. De productie van deze inspirerende campagne komt op naam van het bureau Leo Burnett.

httpvh://youtu.be/BSA1KYlVwgA

Een gedachte over “Campagne Fiat Professional richt zich op goede kwaliteit

  • 2 december 2013 om 14:01
    Permalink

    Het zal wel aan mij liggen, maar de boodschap ontgaat mij volkomen. Omdat de werknemers van Fiat hun uiterste best doen om goede auto’s te maken kan ik mijn werk beter doen? Wat een onzin! Alsof andere fabrikanten ook niet hun best doen om goede auto’s te maken.
    De commercial geeft mij geen enkele zakelijke reden waarom ik voor een Fiat moet kiezen en niet bv voor een Citroen, Renault etc. Auto’s die als 2 druppels water op de Ducato lijken…

    Beantwoorden

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.