Fiat en Marchionne meest besproken ‘automotive’ onderwerpen op internet

We deden daarbij natuurlijk heel graag onze duit in het zakje met onze dagelijkse nieuwsfeiten en curiositeiten. Volgens ‘Top Brands on the Web’, dat dit soort resultaten meet, is Marchionne wat persoonlijkheden uit de autowereld betreft verreweg de populairste van het moment en de afgelopen jaren. Fiat haalt op dit gebied als autobouwer BMW momenteel in vanwege recente ontwikkelingen zoals de overname van Chrysler, het wel of niet verkopen van Alfa Romeo, de spin-off van en de problemen met de Italiaanse vakbonden. Ferrari is teven het meest populaire bedrijf op Facebook Italia nog boven namen als Coca Cola, Apple en You Tube. Fiat is als autobouwer behalve over het gehele internet ook het meest besproken merk van 2010 op de verschillende social media.

2 gedachten over “Fiat en Marchionne meest besproken ‘automotive’ onderwerpen op internet

  • 29 januari 2011 om 12:48
    Permalink

    Lees net dat Alfa niet aan de Rebatch gaat en dat de Fiat Freemont een ander interieur krijgt.(Andrea Formica in gesprek met Autovisie)

    Beantwoorden
  • 29 januari 2011 om 13:30
    Permalink

    Idd. we wisten dat AR niet aan de rebadge gaat dat is ook nooit een gefundeerde aanname geweest..mensen spotten er wel mee soms maar das wat anders.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.