Fiat raadt concurrent af in reclamespot voor de Punto 2012

Fiat Punto 2012

De vernieuwde Fiat Punto (2012) wordt momenteel flink aangeprezen in Italië, dankzij een nieuwe publiciteitscampagne. In dit spotje richt Fiat zich tot de consument en geeft de autobouwer uit Turijn een advies in het nadeel van de concurrentie; De naam ‘Polo’ heeft volgens Fiat namelijk veel meer met een sport te maken, ‘Mini’ vooral met een heel kort rokje en ‘Fiësta’ met een feestje… De naam Punto staat vooral voor de auto die goed bevalt, ‘punt’ uit. Ook in ons land wordt de B-segment Fiat volop aangeprezen en ontvang je deze maanden fikse kortingen op bijvoorbeeld een Punto Mylife. Daarom reden we onlangs met de MyLife rond om te zien hoeveel auto je voor zo’n belastingvrij model terugkrijgt. Lees binnenkort onze review.

httpvh://youtu.be/GBHJMgDbsVE

3 gedachten over “Fiat raadt concurrent af in reclamespot voor de Punto 2012

  • 9 januari 2012 om 19:10
    Permalink

    Ludieke oplossing van de mannen van FGA om de concurrentie zo te lijf te gaan 😆

    Beantwoorden
  • 9 januari 2012 om 22:29
    Permalink

    Huh… € 9.500 ? En nog wel met airco. Pfff wat betalen wij dan relatief veel belasting op een kleine auto.

    Beantwoorden
  • 10 januari 2012 om 07:54
    Permalink

    Mooie reclame.

    En ja: in Nederland zijn de prijzen voor auto’s belachelijk hoog…

    Beantwoorden

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.