Marchionne

Home Forums Overig Off topic Marchionne

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #19608

    Ik ga nu mijn zevende week vakantie in, hier in Italië, maar de meningen over SM zijn nogal verdeeld. De meeste ondernemers vinden ‘m hier de man met de grootste ballen van Italië, vanwege zijn opstelling richting de sindacati, terwijl ik gisteren een verhitte discussie had met een werknemer van de Italiaanse (automotive) poot van 3M…die vond dat alles te veel ten koste van de werknemers gaat. Ik heb in mijn beste Italiaans geprobeerd uit te leggen dat het eerst pijn gaat doen voordat het beter wordt, maar veel Italianen kijken niet zover vooruit blijkbaar.

    Zijn er hier op het forum meer mensen die de politieke discussie in Italië aan hebben gedurft? Ik ben erg benieuwd naar jullie bevindingen.

    #19609
    Il Quadrifoglio
    Sleutelbeheerder

    In Italië gaat het toch altijd ten koste van de werknemer? 😛

    #50411

    Ik ken hier in Nederland een Italiaan die een Audi rijdt omdat Fiat Juventus sponsort en hij voor Inter Milaan is! Een oud klasgenoot van mij woont in de buurt van Turijn, ik zal daar de stemming eens peilen! Sergio zorgt uiteindelijk toch voor een heleboel banen bij FCA zelf en Italiaanse toeleveranciers, maar onder welke omstandigheden dit gebeurd kan ik vanuit hier niet beoordelen! Ik was vorig jaar in Bielsko -Bala FCA Powertrain / Tychy – in Polen en de concentratie FCA gerelateerde auto’s is daar hoog te noemen, als je slecht behandelt wordt ga je niet in het merk van je werkgever rijden lijkt mij! In Italia kiest de massa wederom voor de nieuwe modellen van Fiat/Jeep/Alfa, prachtig! Ik ga daar van de zomer gauw weer kijken, het liefst rij ik door tot in Puglia naar Manduria, alwaar de Primitivo di Manduria vandaan komt, een volle wijn van 14.5%-15%-15.5% alcohol!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.