Spotje Lancia Delta introduceert nieuwe slogan

Delta spotje

Zie hier het nieuwe spotje van de Lancia Delta, die sinds afgelopen zondag op de Italiaanse televisie is verschenen. Lancia benadrukt in deze tijd van crisis natuurlijk de besparende LPG versie BiFuel EcoChic. Ook in Nederland wordt deze extra aanbevolen. Wat opvalt is de nieuwe slogan op het eind. In Genève viel ons al op dat Lancia haar modelgamma zoveel mogelijk wil verfijnen volgens een goede oude traditie (ook al leidt dat deels nog tot een compromis door de van oorsprong Amerikaanse modellen Thema, Voyager en Flavia Cabrio). Het is dan ook juist die ’traditie’ (en het daarbij behorende Italiaanse raffinement) die men als kracht naar voren wil schuiven. Vandaar het jaar van de oprichting onder de slogan ‘Eleganza in movimento’. Het jaar 1906, toen Vincenzo Lancia als welgestelde industrieel uit Turijn, zeer innoverende en hoogwaardige auto’s begon te bouwen.

httpvh://youtu.be/4DQeY6QKL6U

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.