Abarth in China gepresenteerd als ’too hot to handle’

abarth china

De autosalon van Sjanghai is aanstaande, maar Abarth toont zichzelf in China al tijdens een lokale presentatie in Nanjing. De boodschap is daarbij duidelijk; ’te heet om aan te raken’. Abarth wordt neergezet als een welkome hardcore variant van de Fiat 500, die al sinds eind 2011 in de handel is op deze markt waar de firma uit Turijn recent flink aan de weg timmert. Over de verkoopcijfers van de 500 in China (waar de 500 een stukje duurder is dan in de VS en Europa), klaagt men niet bij Fiat, maar aangezien het merk nog flink moet groeien in dit grote gebied, kan het altijd beter. Daarom zal de 500 vroeg of laat in China zelf van de band gaan rollen te Changsha om serieus te kunnen concurreren met bijvoorbeeld Mini.

Pittig als een Chinese dame gewapend met gigantische super soaker 3000! Dat is de boodschap van de schorpioen, wat niet veel afwijkt van de al even sexy campagne in Amerika met topmodel Catrinel Menghia.

abarth china2

Een gedachte over “Abarth in China gepresenteerd als ’too hot to handle’

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.