17 gedachten over “De Giulietta is het nieuwe Alfa Romeo; voel de emotie!

  • 13 januari 2010 om 13:10
    Permalink

    Hij gaat me steeds meer overtuigen. πŸ˜€

    Offtopic: Zie dat de Nederlandse website eindelijk veranderd is. Hij is nu zo goed als identiek aan die van andere landen.

    Eindelijk geen zwaar verouderde website meer qua informatie. Nu de gebruiksvriendelijkheid nog een klein beetje groter, maar het ziet er alvast wel mooi uit. En de dealerzoeker is een beetje magertjes.
    http://www.alfaromeo.nl

    Beantwoorden
  • 13 januari 2010 om 13:40
    Permalink

    Mooie spanning en vertaling van emotie met die hartslag erbij. De Alfa Romeo is dat massaproduct die bepaalde verlangens van rijplezier en visueel genot bij je los maakt.

    Alles wat gezegd moest worden is in dit filmpje ook gezegd.
    Als dit geen hit wordt…

    Beantwoorden
  • 13 januari 2010 om 13:45
    Permalink

    Goh wat een hoog hebben gevoel straalt dat filmpje uit.
    Prachtig.
    Ben alleen niet zo kapot van die hoop licht aan de achterkant maar dat hebben alle auto’s tegenwoordig.
    Lijkt wel of iedereen spontaan nachtblind is geworden of zo.

    Zal alvast een uur extra inruimen voor bezichtiging van de Alfa Romeo stand op de autoshow Geneve.

    Beantwoorden
  • 13 januari 2010 om 14:30
    Permalink

    Mooie auto! Als alles wat beloofd wordt ook terugkomt in de praktijk moet dit wel een hit worden.

    Beantwoorden
  • 13 januari 2010 om 15:02
    Permalink

    ahhh eindelijk eens sterke reclame!
    Dat heeft Alfa ook wel nodig hoor..sommige hier in NL zijn diep triest.

    Was het maar vast voorjaar πŸ™‚

    Beantwoorden
  • 13 januari 2010 om 17:31
    Permalink

    Super!!
    Maar wel wat inkorten graag. De piek van enthousiasme ebt te vlug weg bij een te lang verhaal.
    Maak er max. 20 seconde van en plak maar in de reclame-blokken zou ik zeggen. Stukken beter dan die Space Invaders voor de MiTo. πŸ™‚

    Maar het mooiste nieuws is nog wel dat Tommaso zich ook ergert aan die grote lichtbundels van tegenwoordig. Dacht dat ik de enigste was die er een hekel aan heeft. Vooral dat Xenon, bah, verbieden moeten ze het en terug naar de gele koplamp-units.
    Hoef ik me zonnebril niet meer op als ik nachtdienst gedraaid heb. πŸ™‚

    Beantwoorden
  • 13 januari 2010 om 17:48
    Permalink

    Dit lijkt me de bioscoopversie, beursversie, whatever; TV reclame lijkt me ietwat kostbaar om zo lang te maken…
    Ow ow wat wordt dat smullen…

    Beantwoorden
  • 13 januari 2010 om 18:20
    Permalink

    Mooi!
    en dan vooral die italiaanse stem laten… en gewoon ondertitelen…

    als je dit gaat dubben met een hollandse stem is het hele effect weg..

    Beantwoorden
  • 13 januari 2010 om 18:22
    Permalink

    Precies. En als Opel tegenwoordig over de hele wereld zegt: WIR LEBEN AUTOS!!

    Is dit nog veel beter. Lezen jullie dit Alfa NL? πŸ˜‰

    Beantwoorden
  • 13 januari 2010 om 18:47
    Permalink

    Vergeet ik helemaal mijn eigen commentaar te plaatsen πŸ˜†

    De spot ziet er veelbelovend uit. Dit wordt gewoon de topper van 2010, punt!!!

    Beantwoorden
  • 13 januari 2010 om 19:02
    Permalink

    @Henkie: Ben blij dat de AR site eindelijk geupdated is en ik hoop dat ze de site blijven updaten. Bij een frisse nieuwe start hoort ook een vernieuwde website. Nu alleen nog de car-configurator, maar dat zal wel april/mei worden.

    Beantwoorden
  • 13 januari 2010 om 21:37
    Permalink

    En het filmpje doet het niet meer…..jammer!!

    Beantwoorden
  • 13 januari 2010 om 22:49
    Permalink

    Ik vind deze commercial zeker beter dan de Mito varianten. Dus “kom in contact met je Alfa ego” is het nieuwe Cuore Sportivo?

    Zie ik toch liever deze: Alfa Romeo – Excellence Through Passion

    Beantwoorden
  • 14 januari 2010 om 00:17
    Permalink

    Het is geen commercial, het is een presentatie volgens mij voor op het web of op een show.

    Jammer trouwens dat de kwaliteit op de YouTubeversie een stuk minder is.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.