Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
redbartLid
Ik had nog dezelfde vraag openstaan bij de Goca (belgische keurings instantie) en verhaal blijkt helaas te kloppen. Wagens moeten na verlaging gekeurd worden volgens ongevallen keuring en wielgeometrie moet in overeenstemming zijn volgens de fabrikant. Volgens de man klopte de wielgeometrie bij fiats/alfa’s al vaak niet vanaf fabiek (omdat een hoek niet instelbaar is), laat staan bij een verlaagde variant. Ik heb nu idee als ik verlaging niet uit mijn hoofd kan zetten een pre meting te doen zodat ik weet of mijn auto standaard al aan de wielgeometrie voldoet.
redbartLidZou ik ook zeggen, echter deze week bij montage station geweest en hij had 1 giulietta verlaagd echter deze kwam niet door de ongevallenkeuring, dit had te maken met afgekeurde wielgeometrie (teveel camber), echter weet niet welke verlagingsset gebruikt is. Ik zal dit nog na vragen.
-
AuteurBerichten