Amerikaanse Fiat 500 spot lijkt productie uit Hollywood

De Amerikaanse Fiat 500 spot met de titel ‘Immigrants’ die we gister voor het eerst zagen, was dus nogal een filmisch hoogstandje en zeker niet louter een computeranimatie. Zo heeft Fiat zelfs een aantal auto’s te water laten gaan langs de Amalfitaanse kust, voor een zo goed mogelijk resultaat. Zelfs een duik van 20 meter hoogte was er voor nodig, wat voor de betreffende gele 500 (foto onder) natuurlijk een stuk minder goed afliep, dan het spotje je doet geloven. Voor de spot zijn uiteindelijk 6 exemplaren gebruikt en waren er 12 dagen nodig voor de opname. Al met al is het resultaat een zeer geslaagd filmpje met erg leuke onderliggende betekenis. Fiat verloochend haar afkomst dus niet aan de ander kant van de oceaan. Voor de 500L is men al druk aan het brainstormen, aangezien deze ook in de VS flink zal worden aangeprezen. Wie weet waar men dan weer mee komt.

[nggallery id=850]

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.