Fiat start Amerikaanse reclamecampagne met Jennifer Lopez

Fiat 500C JLo

Behalve in Jennifer Lopez’ haar nieuwste clip ‘Papi’, is de Latino zangeres nu ook te zien in de officiële Fiat 500C TV-commercial waarin ze door de straten rijdt van Bronx, de wijk waar ze opgroeide. De titel luidt “Life is Best When Driven”. J-Lo geeft zelf commentaar bij wat ze ziet, zodat het spotje naadloos aansluit bij eerdere succesvolle producties van Chrysler met Eminem en Dr. Dre in de hoofdrol. De Fiat 500C spot werd al op de eerste avond door miljoenen Amerikanen gezien dankzij het feit dat het werd uitgezonden tijdens ‘Monday Night Football’. Ondanks het lokken van een overwegend mannelijk publiek, lijkt de boodschap rond de 500C toch vooral gericht aan vrouwen die graag succesvol en zelfstandig willen zijn…, ook al zijn ze Latina.

Er was in Amerika ook al wat kritiek rond de videoclip Papi; Deze werd namelijk veel besproken omdat de de meer conservatieve Amerikanen het niet echt cool vinden als mannen een vrouw achtervolgen in een typische vrouwelijke auto, terwijl ze met elkaar op de vuist vliegen voor diezelfde vrouw. Helemaal omdat er ook nog een militair bij zit. Amerika op z’n smalst zullen we maar zeggen. ‘Geen probleem’ zegt CEO Olivier François want ons doel is dat men Fiat beter leert kennen. Veel besproken zijn is dus altijd goed en Fiat’s klanten zitten toch grotendeels in de meer ruimdenkende grote steden van Amerika.

httpvh://youtu.be/deNRiBQiQ3Q

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.