Het FGA toekomstplan in sheets

Bekijk hier het overgrote deel van het beeldmateriaal bij de vergadering van 21 april:

Ferrari & Maserati:

[nggallery id=284]

FPT:

[nggallery id=285]

Innovaties:

[nggallery id=286]

Zuid-Amerika:

[nggallery id=287]

Het plan voor de automerken:

[nggallery id=292]

[nggallery id=293]

11 gedachten over “Het FGA toekomstplan in sheets

  • 21 april 2010 om 22:56
    Permalink

    Wat ik jammer vind is dat de GT stopt en de Brera en dat daar geen opvolgers voor zijn gepland of weet iemand hier meer over de coupe en cabrio modellen bij Alfa Romeo. Maar ik vind dat Alfa niet zonder een GT model kan ze hebben alles in huis omdat tot een succes te maken.

    Ik zie dat er wel een nieuwe Spider gaat komen misschien in de vorm zoals we hem hebben gezien in Geneve van Pininfarina.

    Alfa Romeo kan niet zonder hele sportive uitvoeringen omdat die het merk dragen.

    Ciao

    Squadra

    Beantwoorden
  • 21 april 2010 om 23:00
    Permalink

    Ik lees ook niks over een V6 welke voor de italiaanse producten is aangepast……

    Beantwoorden
  • 21 april 2010 om 23:54
    Permalink

    In het plan voor de automerken mis ik Lancia, pagina 5 en 6 zijn dezelfde. Op 6 horen de plannen voor Lancia te staan

    Beantwoorden
  • 21 april 2010 om 23:59
    Permalink

    @Squadra: Ik vind het ook een klein beetje teleurstellend. Maar houd er wel rekening mee dat dit de planning TOT 2014 is. Het is onmogelijk om na een omslag, binnen 4- jaar een geheel nieuw en waardig gamma neer te zetten.

    Anderzijds hadden ze naar mijn mening de SUV’s beter kunnen schrappen, en een fatsoenlijke coupe neer moeten zetten.

    @rboudewijns: Ik denk dat hier de 3.3L wordt bedoelt. Echter de versie die vermeld staat is atmosferisch. Ook zijn er ooit turbo versies beloofd.. Misschien na 2014?

    Beantwoorden
  • 22 april 2010 om 08:58
    Permalink

    EDIT:5 is vervangen Lancia staat er nu bij. Dat ik juist daar een foutje maakte…hopelijk is dat geen teken voor de toekomst 🙁

    Ik vind het alles behalve teleurstellend. Wat een vol programma! Niche sportievelingen van Alfa kunnen mooi na de eerste opbouw met Giulietta en Giulia komen. Let wel..het is zomaar 2014.

    Beantwoorden
  • 22 april 2010 om 09:12
    Permalink

    Waarom wordt de Fiat Stilo nog genoemd in deze sheets? Wordt dit model nog ergens gevoerd?”

    En een MITO 5 deurs. Ben beniewd hoe dat eruit ziet. Iemand al een photoshop daarvan?

    @Il Quadrifoglio. Werd de fabriek waar de Giulietta wordt geproduceerd niet klaar gemaakt voor een Sedan en een coupe?

    Beantwoorden
  • 22 april 2010 om 09:49
    Permalink

    Doordat de software het allemaal even niet lijkt te begrijpen (andere weergave dan feitelijke upload) heb ik de Lancia sheet er even bijgeplakt onderaan (lijkt wel vervloekt). 😉

    Beantwoorden
  • 22 april 2010 om 17:12
    Permalink

    Je hebt alleen 1 probleem als je pas na 2014 met coupe en cabrio modellen komt de Alfa GT en Brera en 916 GTV rijder zit dan waarschijnlijk bij een ander merk. Snap niet dat ze het niet begrijpen bij Alfa Romeo cabrio’s zijn de grootste markt die groeien op dit moment. Ik heb zelf net een 916 Phase 2 Spider gekocht en ik moet zeggen dit is echt het Dolce Vita gevoel.

    Maak desnoods op het C-evo platform een extra sportieve versie van dit onderstel en dan een kleine Coupe Guiletta Sprint en een kleine Spider. Deze auto laat je bij Abarth terug komen als uniek Abarth model en Chrysler als vervanger van de Crossfire geloof ik die is gebasserd op de oude SLK. Dan heb je kwa onderstel een veel grotere afzet maar wel elk merk een eigen unieke status Lancia kan je trouwens ook nog meepakken met een Fulvia.

    Zo Squadra moet maar eens met Mister Fiat praten want volgens mij heb ik het al aardig winstgevend gemaakt met al die merken.

    Ciao

    Squadra

    Beantwoorden

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.