Lancia heeft prachtige spotjes klaar voor Flavia en Thema

‘Fascination’ heet de eerste reclamespot waarmee Lancia de Flavia Cabrio aankomende maand in de markt gaat zetten. Deze ruime open auto die we onlangs al in Italië nader mochten bekijken staat dus vanaf juni bij de dealer. De zwart-wit getinte klassieke beelden die een prachtig geheel vormen met werkelijk fantastische muziek, is een van de vele creaties die regisseur Gabriele Muccino in deze maanden voor Lancia maakt. Lancia investeert vooral in Italië momenteel flink in uitgebreide publicitaire campagnes. De Italiaanse identiteit en het stijlvolle DNA van Lancia lijken dubbeldik geïmpregneerd te zijn in het beeldmateriaal -in een poging de grote hoeveelheid ‘Chrysler’ enigszins te verdringen- dat zelfs onderdeel vormt van een kort film tegen een Romeinse achtergrond. Het eindresultaat van deze reïncarnatie van Fellini’s ‘La Dolce Vita’, zien we tijdens het filmfestival van Venetië in september. Lancia is opnieuw hoofdsponsor van deze biënnale. De Flavia Cabrio is in ons land vanaf 42.900 euro verkrijgbaar. De Flavia Cabrio start direct in heel Europa.

Nieuw spotje van de Lancia Thema:

2 gedachten over “Lancia heeft prachtige spotjes klaar voor Flavia en Thema

  • 1 juni 2012 om 07:34
    Permalink

    Geen slecht idee om de auto’s wat bekendheid te geven in Italië. Als we daar zijn met de Thema krijgen we nog altijd de vraag welk merk de auto is. Als we ergens stilstaan is er altijd wel iemand die achterop kijkt welk merk het is…

    BeantwoordenReport user
  • 1 juni 2012 om 08:05
    Permalink

    Waarom besteden ze dat geld voor dit soort spotjes niet aan echt design?
    kan me hier gruwelijk aan ergeren..

    het spotje is des te duurder als je je realiseert dat ze niet meer dan een handjevol van die koekblikken gaan verkopen..
    big FAIL

    BeantwoordenReport user

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.