Alfa Romeo Giulietta speelt in de Zweedse sneeuw

Zoals we de afgelopen periode hebben kunnen zien is de Giulietta veelvuldig in winterse omstandigheden getest. Regelmatig kwamen we foto’s van dik afgeplakte Giulietta’s tegen. Ondanks dat de Giulietta binnenkort op de show van Genève wordt gepresenteerd, heeft Alfa Romeo een video gepubliceerd met een door de sneeuw scheurende test Giulietta. Deze video is van redelijk goede beeldkwaliteit, dus klik en geniet!

9 gedachten over “Alfa Romeo Giulietta speelt in de Zweedse sneeuw

  • 17 februari 2010 om 10:47
    Permalink

    waarom zouden ze deze afgeplakt hebben?.. het is toch duidelijk een door AR geschoten PR filmpje..
    wel mooi om te zien.. dat ze in staat zijn om met tikkie overstuur over de sneeuw te rausen.., maakt me heel nieuwsgierig

    Beantwoorden
  • 17 februari 2010 om 11:09
    Permalink

    Al die afgeplakte modellen van de laatste tijd maken het voor mij nog spannender om binnenkort mooi gewassen Guiletta’s te zien pronken in Genève!
    Ik twijfel om toch maar te gaan…

    Beantwoorden
  • 17 februari 2010 om 11:38
    Permalink

    Al weer een fijn filmpje. Kunnen we al een prognose maken van de kosten van de Giulietta in NL? Start vanaf 23K voor de 1.4 120 pk? En dan snel richting de 30K voor de 1.4 170 pk

    Beantwoorden
  • 17 februari 2010 om 11:46
    Permalink

    @Raaf verwachte prijs 170 pk = 27000 – 28000
    Voor de QV 33000-35000

    Beantwoorden
  • 17 februari 2010 om 13:13
    Permalink

    @waverider: ik ben bang dat de QV duurder gaat worden: de QV versie van de MiTo kent al een vanaf-prijs van € 26.950,-, dus ik reken eerder op zo’n 29 – 30 K€

    Beantwoorden
  • 17 februari 2010 om 13:14
    Permalink

    sorry, ik haal zaken door elkaar – maar op basis van de MiTo QV (170 pk) zal de 170pk Giulietta daar nog wel eens 2k€ bovenop doen – of zit ik er naast?

    Beantwoorden
  • 17 februari 2010 om 23:59
    Permalink

    Je kan trouwens mooi zien dat veel Alfa´s ondanks dat ze voorwiel aandrijving hebben toch achterwiel georienteerd zijn de achterkant breekt eerst ietsje weg en dan kun je voorkant mooi corrigeren. De 33 heeft dat gedrag ook ooit een keer veremd in de Tarzan bocht op Zandvoort en toen kreeg je het zelfde. De 33 gaf trouwens geen krimp en kon hem mooi opvangen.

    Alfa Romeo je ziet nu wat er langzaam gaat komen onder de regie van onze held. Maserati en Abarth zijn er nu bij en Alfa Romeo heeft nu die nieuwe ingenieur die de onderstellen doet. Die vond trouwens Abarth niks veel te hard daarom had hij de setting van de Mito QV zachter gemaakt.

    Ciao

    Squadra

    Beantwoorden
  • 19 februari 2010 om 00:17
    Permalink

    Op de website van de Giu kunnen we nu ook de kleuren en velgen kiezen.
    Helaas zit die mooie witte metallic kleur er niet bij.

    Negen kleuren:

    Etna Black(Nero Etna);
    Black(Nero);
    Alfa Red(Rosso Alfa);
    Competition Red(Rosso Competizione);
    Ice White(Bianco Ghiaco);
    Alfa Silver(Argento Alfa);
    Magnesium Silver(Grigio Magnesio);
    Anthracite Silver(Grigio Antracite);
    Deep Blue(Blu Profondo)

    Beantwoorden

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.