Fiat’s 500L ‘Groot worden is cool’ spotje wint Key Award 2012

Gisteren heeft Fiat in Milaan tijdens de 44ste editie van de nationale Key Award verkiezingen voor beste publiciteitsfilm, een prijs ontvangen voor het spotje van de nieuwe 500L. ‘Crescere รจ cool’, ‘Growing up is cool’ oftewel ‘Groot worden is cool’, de grappige reclamespot die sinds enkele maanden op de buis is. Bij ons moet ie nog op tv verschijnen, omdat Fiat het helaas behoorlijk rustig aan doet wat de Nederlandse marktintroductie betreft. Onze Vlaamse lezers zien ‘m recentelijk al wel voorbijkomen (zie spotje onder).

Fiat ontving de prijs in de categorie ‘Transport en Energie’.  De jury bestond uit deskundigen op het gebied van reclame, communicatie en journalistiek. Fiat toont met het spotje van de 500L een zeer complete en duidelijke cocktail dat gaat over compact en toch ruimtelijk comfort -‘City Lounge’- voor het hele gezin. Bovendien geeft Fiat met een spotje als deze steeds meer vorm aan een zeer herkenbare identiteit van gangbaar maar origineel design dat ze in Turijn betitelen als ‘Made in Fiat’.

httpvh://youtu.be/0cro7pFODqw

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.