Geweldige review van de Giulia Q

Home Forums Nieuws en modellen Alfa Romeo Geweldige review van de Giulia Q

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #50325
    Il Quadrifoglio
    Sleutelbeheerder

    Beter en sneller dan de M3 volgens Harris…

    “If you imagine Ferrari doing a little sports saloon, this would be it.”

    http://www.topgear.com/car-news/chris-harris-drives/top-gears-speed-week-chris-harris-and-alfa-giulia-quadrifoglio

    #50409

    Heerlijk om naar te kijken! Vooral de laatste bocht aan het einde vol in de drift! Ik proef geen tongval van sponsors deze keer bij Chris Harris, dit kwam uit zijn hart!

    #50439

    Ik maak me toch echt wel zorgen over de daadwerkelijke verkoop aantallen van de Giulia. In September een week in Italië, aantal Giulia’s gespot 0. Afgelopen week in Italië, aantal Giulia’s gespot 1. Deze had een NL kenteken….. En dan let ik er echt wel serieus op.

    #50456

    Beste Marcopas, ik was even bij mijn dealer afgelopen donderdag, daar stonden gewoon 5 Giulia’s om afgeleverd te worden met kenteken beginnend met NV! Bovendien had hij er al meer dan 25 verkocht, dus de uitleveringen komen nu pas op gang hier in Nederland. Dus weldra te zien op de Nederlandse wegen!

    #50457
    Il Quadrifoglio
    Sleutelbeheerder

    @marcopas

    Het viel mij een aantal jaar terug in Italië al op dat daar ontzettend weinig Alfa Romeo te vinden is. Ik was destijds in Toscane en die lijken door nogal een voorkeur voor dikke Audi’s te hebben.

    #50458

    De Alfa’s zijn in Italië inderdaad met een lantaarntje te zoeken….Volgens mij zouden de Giulia’s daar al een tijdje uitgeleverd worden, maar daar is bijzonder weinig van te merken. Ik snap dat het in NL nu pas moet gaan gebeuren, maar de situatie in Italië is echt niet zo rooskleurig. Wat ze wel gratis weg lijken te geven is de Jeep Renegade, althans, in het Noorden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.