Jennifer Lopez prijst 500 Pop aan in Europa

Lopez Fiat 500

Jennifer Lopez is in Fiat’s Amerikaanse reclamecampagne inmiddels miljoenen keren bekeken ( meer dan 415 miljoen keer op YouTube). Ze mag het daarom ook hier in Europa gaan proberen en sinds gisteren is ze te zien op de Italiaanse televisie. Doel; het opnieuw aanprijzen van de basisversie van de 500, de Pop. Onder begeleiding van dezelfde popmuziek van dit Latino ‘poppetje’ (van het album Papi), hoopt Fiat een van de grootste dalers in de verkoop top 10, weer nieuw leven in te blazen. FGA ondervindt momenteel juist in ItaliĆ« de grootste terugval qua verkopen. Van de 500 werden van januari tot nu toe 53.197 stuks verkocht terwijl dit vorig jaar nog bijna 60.000 waren in de eerste tien maanden. De 1.2 Pop met Start&Stop systeem begint bij ons bij iets minder dan 12.500 euro.

httpvh://youtu.be/k190NxYHFpY

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.