Nieuw spotje Alfa Romeo Giulietta maakt vrouwen jaloers

Alfa Romeo lanceert in Italië een nieuwe reclamecampagne rond de Giulietta waarbij schoonheid, passie en verleiding weer eens het uitgangspunt is. ‘Wat heb jij dat ik niet hebt?’ zegt een bloedmooie dame terwijl ze naar een van de mooiste hatchback’s van dit moment kijkt. Na de vraag ‘wie ben jij’, luidt het antwoord net als in eerdere spotjes; ‘Io sono Giulietta’ (ik ben Giulietta).

De dame die je ziet, is het Spaanse topmodel Raquel Balencia die heel goed voor Italiaanse door kan gaan. Balencia is al een bekend gezicht in spotjes voor beroemde modemerken. Het spotje werd in juli in en rond Barcelona opgenomen. Sinds de lancering van de Giulietta in 2010, heeft Alfa Romeo al haar beeldmateriaal in die omgeving vastgelegd. De productie van dit filmpje komt op naam van Armando Testa naar een idee van Raffaele Balducci en onder regie van het Franse duo ‘Deluxe’ voor het productiehuis Akita. De zeer passende muziek is van componist Flavio Ibba.

httpvh://youtu.be/ZfAcsbWhTQ8

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.