Super hippe reclamespot Punto Evo in Engeland

FGA timmert aan de andere kant van het kanaal flink aan de weg en het marktaandeel van rechtsgestuurde Fiat’s is alleen maar stijgende.

Naast de Panda en 500 is de nieuwe Punto Evo een zeer belangrijk model voor Fiat. En om dat extra kracht bij te zetten komt Fiat in het trend gevoelige Groot BrittanniĆ« nu met zeer originele reclamespot van een dikke 3 minuten en 22 seconden vulde de pauze reeds op Channel 4 tijdens het goed bekeken programma ‘Big Brother’. Onder de titel ‘Feelin’ Good’ van het gelijknamige dansnummer van Faithless zwing je samen met de Punto Evo letterlijk de pan uit… of beter gezegd de bocht uit.

Intussen spreekt men in Engeland van een nieuw fenomeen op het gebied van reclameboodschappen op televisie en noemt men het een ‘Prommercial’. Elena Bernarelli, directeur marketing van FGA UK&Ireland duid het aan als ‘iets dat verder gaat dan het simpelweg aanprijzen van een product’. Intussen stromen de orders voor de nieuwe Punto Evo binnen. De speciale Britse variant met de naam Feelin Good Punto Evo heeft onder andere 15″ lichtmetalen velgen, metallic lak, sport pakket, Blue&Me, Start&Stop voor 9595 Britse Ponden (+/- 11.685 euro).

2 gedachten over “Super hippe reclamespot Punto Evo in Engeland

  • 27 augustus 2010 om 01:14
    Permalink

    Geen verkeerde clip. Zend dit uit op MTV als reclame en je hebt niet eens in de gaten dat de commercialzendtijd begonnen is. Perfecte overgang tussen 2 progammas. Als iedereen dit nu eens zou gaan doen hoef ik niet meer naar de wc tijdens de commercials.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.