Debuut D-segment Alfa in 2015 eerste van lange reeks

giulia

Sergio Marchionne zou afgelopen maandag vanaf de beursvloer opnieuw benadrukt hebben dat de presentatie van de D-segment Alfa Romeo (“Giulia”) in juni 2015 het mondiale debuut vormt van een nieuw model. Alfa Romeo bestaat dan 105 jaar. Marchionne stelt zich als doel om tegen 2018 internationaal rond de 500.000 Alfa’s op jaarbasis te verkopen en ziet grote kansen voor het merk op de Amerikaanse markt. Elkann sprak zelfs over een ‘rooskleurige toekomst’.

Ook zei de CEO dat er al twee jaar hard gewerkt wordt aan de juiste techniek voor een uitgebreid middensegment. Het model dat volgend jaar debuteert zal dan ook een eerste zijn in een lange reeks, aldus de grote baas.

2 gedachten over “Debuut D-segment Alfa in 2015 eerste van lange reeks

  • 17 oktober 2014 om 14:26
    Permalink

    Ik ben heel benieuwd wat het ons gaat brengen ik hoop alleen wel dat het prijskaartje niet omhoog gaat en op de zelfde prijzen zal liggen als BMW want dan gaat het in de EU niks worden en moeten ze het puur hebben van de VS en de Aziaten.

    Ik wil er straks wel een helemaal als ik wellicht weer lease ga rijden maar als ze te duur zijn gaat het niks worden.

    Beantwoorden
  • 17 oktober 2014 om 20:12
    Permalink

    FIAT gaat top Down. Minder volume meer marge. Daar past geen al te lage prijs bij. Passat 30K +, 3-serie v.a. kleine 35K. Denk boven de dertig.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.