Harald Wester vanuit Parijs: “Al 30.000 orders voor de Giulietta”

Volgens Alfa Romeo CEO Harald Wester is het duidelijk; De Giulietta is een veelzijdig succes.

En daarmee is de in het voorjaar gelanceerde nieuwe C segment model een goed voorbeeld van waar Alfa Romeo als merk naartoe wil in de toekomst. In Parijs brengt deze nieuwe generatie Alfa Romeo een nieuwe motor (2.0 JTDm2 140 pk) mee en de TCT techniek. Inmiddels zijn er volgens de CEO reeds 30.000 Giulietta’s verkocht en/of besteld. Wester benadrukte dat dit succes onder toch al moeilijke marktcondities, vooral te maken heeft met de vele sterke punten van de Giulietta. De Giulietta is behalve aantrekkelijk en sportief namelijk ook zeer veilig, degelijk en comfortabel. Kortom aspecten die ook meespelen als je een goede wagen zoekt voor je gezin. Alfa Romeo mag zichzelf sinds de 159, MiTo en Giulietta nu ook aanmerken als een veilig kwaliteitsmerk (telkens 5 sterren NCAP).

De verkoopcijfers zijn dus erg goed om meerdere redenen. Wester wijst er bovendien op dat de Giulietta nog maar sinds afgelopen maand op de belangrijke Britse markt verkrijgbaar is; “Het ziet er na uit dat we goed op koers liggen voor het beoogde doel van 100.000 exemplaren in het eerste jaar. De MiTo en Giulietta vormen momenteel een solide basis terwijl we vastberaden kunnen doorwerken aan de toekomst van het merk. Een toekomst van stabiele en consistente groei.”

2 gedachten over “Harald Wester vanuit Parijs: “Al 30.000 orders voor de Giulietta”

  • 2 oktober 2010 om 21:18
    Permalink

    Niet teveel verkopen hoor, het moet wel een beetje exclusief blijven!!!Geintje, top toch!!! Forza Alfa Romeo!!!

    Beantwoorden
  • 4 oktober 2010 om 00:05
    Permalink

    Goed om dit te lezen.. het is echt te hopen dat de verkopen aantrekken en op niveau blijven !

    Beantwoorden

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.