Lancia Delta S by MOMODESIGN reclamecampagne van start

Delta S spot

Lancia start deze week met de commercialisatie van de zeer aantrekkelijke Delta S by MOMODESIGN. We kunnen je inmiddels melden dat in de Nederland deze luxe middenklasser met sportieve afwerking verkrijgbaar zal worden als 1.4 120 pk benzine Bifuel (LPG) en 120 pk 1.6 MultiJet. Op de prijzen moeten we nog even wachten.

Het spotje hieronder is onder regie van Alexander Paul voor Alto Verbano tot stand gebracht en is opgenomen in de omgeving van Valencia, waar wel vaker spotjes en fotoshoots voor FGA worden geproduceerd, door het productiebedrijf Armando Testa. De titel voor deze nieuwe lijn voor de Delta is ‘Urban Instinct’. Ontdek meer over Delta S by MOMODESIGN op lancianewdelta.it. De achtergronden op deze webpagina sluiten aan op de stedelijke titel van de campagne. Op de achtergrond figureren niet allen Milaan, Valencia en Londen, maar is er zelfs een plek voor ons eigen Rotterdam met de Erasmusbrug.

3 gedachten over “Lancia Delta S by MOMODESIGN reclamecampagne van start

  • 8 april 2013 om 17:46
    Permalink

    Helaas gaat dan voor ons niet het wel hele fijne einde van dit prachtige filmpje op: “190CV Twinturbo al prezzo del 120CV Multijet”. Maar hij blijft hoe dan ook prachtig! Wat een topontwerp is dit toch!

    BeantwoordenReport user
  • 8 april 2013 om 23:12
    Permalink

    Beetje sneu als dit motorenpallet voor Nederland waar is. Net zoiets als HF plakken op je instapmodel. Waarom niet een momo 1.4 140pk? (Of die 1.8 Di)?
    😥

    BeantwoordenReport user

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.