Alfa Romeo ontvangt Press & Outdoor Key Award 2013

alfa key award

Alfa Romeo sleepte afgelopen weekend in Milaan de prestigieuze ‘Press & Outdoor Key Award’ in de wacht. Het is een van de erkenningen uitgedeeld door Media Key Events. Vorig jaar won Fiat deze internationale mediaprijs bijvoorbeeld voor beste website. Alfa Romeo ontvangt de Award voor beste merkpromotie via kranten en evenementen en dankt dit vooral aan de in Italië, Groot Brittannië en Duitsland georganiseerde muziekevenementen –zoals City Sound 2013-, waar het Milanese merk z’n naam aan verbond. ‘Feel the energy’ -de titel die Alfa Romeo aan deze campagne gaf- is volgens Media Key Events een creatieve en zeer effectieve vorm van promotie. Vooral de MiTo werd daarbij als ‘Energy Machine’ op pakkende wijze aanbevolen.

De Press & Outdoor Key Award werd uitgedeeld tijdens de tiende editie van de ‘week van de communicatie’ in Milaan, dat vorige week plaatsvond. De jury bestond uit maar liefst 44 experts op het gebied van communicatie, variërend van reclamemensen en journalisten, tot docenten en kenners.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.