Fiat presenteert zich in Los Angeles als sexy automerk

Fiat als sexy automerk; Dat is misschien iets wat de meeste Europeanen niet direct als logische combinatie zien, maar met een volledig 500-gamma en een nieuw Amerikaans publiek, durft Fiat deze associatie volop aan. Vorig jaar zagen we al en zeer geslaagde uitdagende Abarth-spot debuteren, met een hoofdrol voor het Roemeense topmodel Catrinel Menghia. Dit is niet bepaald onopgemerkt gebleven, ook niet in de VS. De Fiat 500 Abarth is voor dit jaar zelfs al uitverkocht in Amerika. Een verleidelijk imago met een heel eigen gezicht dus. De reclameafdeling van het Italiaanse merk trekt ter gelegenheid van de autosalon in Los Angeles deze lijn nu zelf volledig door.

Abarth gaat nu ook topless in Amerika, wat we op een hele sterke manier hier zien uitgebeeld. De combinatie Abarth-Menghia, blijft dus voor hele krachtige ideeƫn zorgen, ook in dit spotje voor de meest sportieve 500C:

Elektrisch rijden niet sexy? Fiat vindt van wel en komt met dit markante spotje waarin we de 500E voor het eerst ‘in beweging’ zien:

De praktisch en avontuurlijke kant van de 500L Trekking, zegt iets over Italiaanse passie en…schoonmoeders:

En als dan het moment daar is om de Amerikaanse zijde kennis te laten maken met de Italiaanse, kun je met een ruim concept als de 500L een heel eind komen. Het hele gezin kan mee…:

2 gedachten over “Fiat presenteert zich in Los Angeles als sexy automerk

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.