Presentatiemateriaal Lancia Thema en Ypsilon 2011

Thema video

**UPDATE**Tijdens onze gang over de salon, waren de dit de video’s die Lancia afspeelde voor de nieuwe modellen Thema en Ypsilon. Bij de Ypsilon zie je duidelijk een trendgevoelige benadering. Lancia wil met dit model namelijk een publiek aantrekken, dat bewust voor design kiest. Bij de Thema zien we in de zijspiegel de fusie tussen Chrysler en Lancia uitgebeeld middels twee historische modellen van beide merken. De 300-B uit 1956 en de Flaminia uit 1957. Deze twee grote sedans leven samen voort in de Thema dat eigenlijk een Chrysler 300 is. Een gedicht van Charles Baudelaire over luxe uit een ver verleden vormt de begeleiding bij het beeldmateriaal.

7 gedachten over “Presentatiemateriaal Lancia Thema en Ypsilon 2011

  • 9 maart 2011 om 08:07
    Permalink

    ..ppff..gelukkig zijn die 300/thema hier maar een paar jaar…wanneer komt de echte opvolger? ja, ff zeiken, vind de lancia gril 100 keer mooier..

    die voyager kan ik nog wel accepteren…die flavia kunnen ze beter overslaan, die slaat niet aan in europa..

    saluti:-)

    Beantwoorden
  • 9 maart 2011 om 14:14
    Permalink

    Bijzonder mooie reclames! alleen zo jammer van die Thema…

    Beantwoorden
  • 9 maart 2011 om 17:29
    Permalink

    De 300 is een hendig dikke bak (ook met Lancia sticker erop).

    Beantwoorden
  • 9 maart 2011 om 17:29
    Permalink

    @autoedizione: Effe voor alle duidelijkheid de thema trekt toch op zijn achterwielen hé?

    Beantwoorden
  • 9 maart 2011 om 19:51
    Permalink

    Rare reclames tegenwoordig, een of ander raar mens gaat met haar naaldhakken bovenop een Ypsilon staan.
    Het is te hopen dat ze nu niet weer oud Russisch 3e rangs staal gebruikt hebben anders kan dat ding gelijk naar de plaatwerker.

    Beantwoorden
  • 10 maart 2011 om 13:28
    Permalink

    Het gebruik van een gedicht doet mij denken aan de introductie TV spot van de Alfa 159…

    Beantwoorden

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.