FIAT Pandina blijft zelfs tot 2030 in productie
Pandina mag blijven. Niet 2026 of 2028, maar tot 2030 zelfs. Carlos Tavares heeft als eerste man in Italië deze
Lees meerFiat nieuws
Pandina mag blijven. Niet 2026 of 2028, maar tot 2030 zelfs. Carlos Tavares heeft als eerste man in Italië deze
Lees meerHet Mirafiori Automotive Park 2030. Begin deze week was CEO Carlos Tavares in Turijn om vakbondsafgevaardigden te spreken én om
Lees meerFIAT uit Uruguay Alweer bijna een jaar geleden vertelden we dat Brazilië een nóg grotere FIAT pick-up krijgt in het
Lees meerKomt de 500 Nuova ook als Hybrid? De FIAT 500e is niet voldoende om Mirafiori gaande te houden. Maar de
Lees meerEen grote productielocatie in Oran. Momenteel wordt de FIAT 500 Hybrid al mondjesmaat in het Algerijnse Oran samengesteld. Het gaat
Lees meerOp sterven na dood. Het is in deze dagen dat je met wat weemoed over de Italiaanse automerken en de
Lees meerPanda 4×4 keert terug… en meer beersoorten? Olivier François heeft zich na de presentatie van FIAT’s toekomstvisie en de Pandina
Lees meerNieuwe oude Panda op 29 februari. Het is een schrikkeljaar en dat merk je aan de introductie van de Pandina.
Lees meerWel in Ginevra maar niet in Genève. Nog niet zo lang geleden was het een van de hoogtepunten van het
Lees meer