Lancia Ypsilon doet stedentour op weg naar marktintroductie

Ypsilon Motorvillage

Lancia is haar unieke stijl en flair ondanks de fusie met Chrysler niet verloren. Dat mag geconcludeerd worden als je kijkt hoe de nieuwe Ypsilon bijvoorbeeld wordt aangeprezen op allerlei beeldmateriaal. Bovendien hebben we in Genève en Amsterdam zelf Lancia’s jongste product en diens overtuigingskracht van dichtbij kunnen waarnemen. In Zwitserland liepen we bijvoorbeeld tegen de achtergrond van enorme beeldschermen tussen allerlei charmante dame’s met een iPad, waarop ze met hun mooie vingertjes lieten zien wat de Ypsilon te bieden heeft. Die App biedt Lancia vanaf nu onder de titel ‘Fascination’ aan het brede publiek aan, evenals een applicatie voor de iPhone met de titel ‘Lancia Everywhere’.

Dat de auto van levensbelang is voor het nieuwe Lancia binnen Europa, bleek al uit de grondige manier waarmee Spaanse en Franse importeurs de knappe compacte vijfdeurs onthulden, soms zelfs in een splinternieuwe daar speciaal voor ingerichte ruimte. Belangrijk blijft ondanks een meer continentale benadering vooral de Italiaanse thuismarkt. Daarom aarzelt Lancia niet en is het nog voor de officiële introductie van volgende maand, begonnen met stedentrip over het hele schiereiland. De Mirafiori Motorvillage in Turijn had de eer om af te trappen en organiseerde vorige week een stijlvol feestje met knappe vrouwelijke deejay en violiste. Hierbij valt weer op hoe gekozen is voor een retro-modieuze stijl (jaren ’40/’50) en veel vrouwelijk schoon, hoewel de Ypsilon met vijf portieren, meer dan ooit een breder trendgevoelig publiek wil aanspreken.

 

Een gedachte over “Lancia Ypsilon doet stedentour op weg naar marktintroductie

  • 9 mei 2011 om 11:11
    Permalink

    Die two-tone ziet er mooi uit -- naast al die prachtige Italiaanse schoonheden 😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.