Maserati Ghibli klaar voor Amerikaans debuut

maserati Los Angeles

‘The absolute opposite of ordinary’ staat er op de grote Maserati-stand in Los Angeles geschreven, pal naast die van Audi. Maserati kan met de Ghibli in de VS uitzien naar nog meer groei voor het door veel welvarende Amerikanen geliefde Italiaanse merk. Voor het eerst in de geschiedenis staan er twee nieuwe sedans van het merk op een Amerikaanse autosalon. Naast de Ghibli debuteert de in Frankfurt gepresenteerde nieuwe Quattroporte Ermenegildo Zegna Limited Edition. Deze benadering van een verfijnd Italiaans maatpak zien we overigens ook terug in het nieuwe klassiek vormgegeven ronde ‘stalen’ label, naast de bovengenoemde nieuwe slogan. De kwaliteit van Italiaanse mode behoefd immers ook in de VS geen uitleg.

maserati Los Angeles3

Zoals gezegd zal de introductie van de Ghibli gepaard gaan met een uitgebreide publicitaire campagne, wat eveneens een unicum is voor het merk met de drietand. Op de stand tijdens de Los Angeles International Autoshow, waarvan vandaag de poorten geopend worden, zien we voor het eerst in welke sfeer Maserati dit wil gaan doen. De introductie van de Ghibli op de Amerikaanse markt komt in een klimaat van sterke groei. In oktober alleen al zijn 623 Maserati’s verkocht in de VS. Dat is bijna het drievoudige van dezelfde maand vorig jaar. Het dealernetwerk van 77 verkooppunten zal de komende tijd verder worden uitgebreid.

maserati Los Angeles2

Een gedachte over “Maserati Ghibli klaar voor Amerikaans debuut

  • 22 november 2013 om 23:35
    Permalink

    “”‘The absolute opposite of ordinary’ staat er op de grote Maserati-stand in Los Angeles geschreven, pal naast die van Audi. “”

    Hihi :mrgreen:

    Beantwoorden

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.