Nog een spotje met de Fiat 500L Trekking

Fiat heeft in Amerika een heerlijke blik spotjes opengetrokken. Gisteren zagen we al een pikante nieuwe creatie ter promotie van de (Fiat) 500C met Abarth-logo en minstens zo hartverwarmende filmpjes over de 500E, 500L en 500L Trekking. Over deze laatste gaat ook dit uiterst grappige spotje waarin de soap over een huwelijk tussen Amerikaanse en Italiaanse culturen weer een vervolg krijgt. We kunnen niet wachten op de volgende.

Het valt ons trouwens op dat de 500L en de 500L Trekking heel bewust in één adem genoemd worden telkens. Het lijkt erop dat Lingotto een beetje op twee paarden wedt, of dat de ‘normale’ 500L aangeboden zal worden als instapper. Wat de exacte strategie is weten we nog niet precies. Olivier François heeft in Los Angeles aangegeven dat Fiat rekent op 50% van de verkoopaantallen voor elk van de twee modellen. De aantrekkelijke Trekking zal pas een paar maanden na de meer ingetogen variant te krijgen zijn op de Amerikaanse markt (zomer 2013). In Europa kunnen we ‘m al dit voorjaar verwachten.

httpvh://youtu.be/7UliE-nZqVs

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.