Home » Alfa Romeo

Alfa Giulietta nu met Pack Carbon, Apple CarPlay en Android Auto

7 oktober 2017 20:42 41 reacties

Onlangs toonden we je al de nieuwe Giulietta Sport met Veloce-look. Onder andere te herkennen aan het rode lijntje in de spoiler voor en achter. Deze update gaat gepaard met de nieuwe kleur Blu Misano maar ook Apple CarPlay en Android Auto voor op de boordcomputer. Dat laatste noemen ze bij Alfa het Pack Tech. De software met 7 inch scherm heet bij de Alfa-dealer Alfa Connect 7″ en is voorzien van DAB radio by Alpine. Verder is er een HDMI en USB poort op de centrale tunnel. Verder moet je denken aan toevoegingen als achteruitrijcamera.

Nieuw is de aantrekkelijke Pack Carbon Look. Alles wat normaal gesproken zwart is aan de achter- en voorzijde, is dan voorzien van een Carbon Look die bijna niet van echt te onderscheiden is (afbeelding boven, alleen in combinatie met de Sport of Veloce). Binnenin zie je dat terug op het dashboard en de deurpanelen (afbeelding onder). Een totaal nieuwe ambiance voor de meest sportief ogende Giulietta dus. De Giulietta Sport is ook te krijgen met speciale 17 inch velgen met vijf semironde gaten in Quadrifoglio-stijl.

To view this page in English please visit our international version.

RSS  

41 reacties »

  • AR 159 schrijft:

    Mooi Pakket en ik vind de Giulietta met nieuwe neus wel wat frisser. Alleen de koplampen mogen ze nog wel eens onderhanden nemen meer richting Giulia of liever back to 159/Bera want qua looks is de 159/Bera toch echt een stuk krachtiger dan de Giulia. Ben nog steeds voorstander van Giulia onderstel met 159 koets en 156 GTA stijl motor blok onder de kap ipv dat crapy plastic van nu.

    Wel jammer dat ze met Google in zee zijn. “Android Auto” Kun je uit schakelen dat google al je gegevens verzameld om je ads te tonen?! Ik meid nu juist alles met android (geen TV’s tablets en telfoons of iets anders met android) wegens de ziekelijke drang van Google om alles van je te willen weten. Dat gaat me mijlen te ver. Nu kan ik straks alleen nog klassiekers rijden omdat in de auto’s ook al Google ellende zit. Google is een goede search engin en dat is wat ze moeten doen maar stoppen met ongewenste info over je te verzamelen want ik wil hellemaal geen Ads van wat ik al heb of ik al ben geweest. En ook geen zoek resultaten met suggesties waar ik wellicht in geïnteresseerd ben.

  • Wim schrijft:

    Frisser, ik vind daar niks fris aan, ik snap niet dat iemand deze auto nog koop.

  • The Dutchbird schrijft:

    @Wim het is gewoon een kwestie van “rekken en erbij blijven”
    Het ontbreekt FCA gewoon aan voldoende financiele middelen om nieuwe modellen volgens een strak (ca om de 4 jaar) schema op de markt te zetten. Dus “leuken” ze de boel telkens op met wat gadgets, om maar in het segment aanwezig te zijn.
    En daar is dit een vooreeld van, net als de 500L City Cross.

  • OneFiveNine schrijft:

    @AR 159 Android Auto is uitgeschakeld, tenzij je het gebruikt. Het is een heel andere omgeving op het infotainmentsysteem. Je moet je telefoon met kabeltje verbinden om het te activeren, dus ik zou er me er niet al teveel zorgen over maken.

  • Bjorn Orizand schrijft:

    top auto en nu nog mooier, rij zelf al jaren heel graag in me gulietta 2.0 jtdm. Geen wonder dat ze hem nog niet vervangen (azijn pissers ao @wim) omdat hij geweldig rijd en veel en veel beter is dan de duitse concurrentie. Die stuiterende moffen bakken houden me nooit bij in de bochten

  • Hoekree schrijft:

    De giulietta is gewoon tijdloos en dit heeft niks met geld te maken.
    Hij verkoopt gewoon nog goed dus waarom vervangen?
    En kwa rijden laat hij iedereen achter zich.
    Er komt wel een nieuwe in 2020 voor de azijnzeikers .

  • Squadra schrijft:

    Italianen zijn altijd tijdloos geweest en Alfa heeft altijd lang gedaan met zijn modellen: Alfa 33 1983/1994, Alfa romeo 145/146 1993/2000, Alfa romeo 147 2000/2010, Italianen doen dat nu anders als de Duitsers.
    En heel veel Nederlanders vergelijken Alfa Romeo met de Duitsers dat het daar altijd beter is de Golf 5 en Golf 6 en de Golf 7 zijn allemaal in basis bijna de zelfde auto.

    Op sportief gebied doet Alfa Romeo het heel goed: Sportauto het Duitse blad testen een Audi RS3 de nieuwe op de Ring samen met Audi Sport met de ingenieurs van Audi erbij na 2 ronden hadden de testers geen remmen meer en konden ze de auto nog maar net op de baan houden. Er bleek een groot vraagteken te zijn bij Audi hoe dit kon.

    Sportauto pakte toen een andere Audi voor nog een test eigenlijk de zelfde om Audi een 2de kans te geven wat bleek het zelfde probleem alleen nu spinde de tester met de auto. Daarna schreef het Duitse blad een erg slechte review over de RS3 wat blijkt de remmen worden echt veel en veel te heet onder de RS3 er blijkt dus een groot probleem te zijn met de nieuwe RS3! Autoblog heeft bij het vorige model ook al veel klanten gehad die giga problemen hadden met de remmen en heeft daar al aandacht aan besteed.

    Ik reed met een goede vriend jaren geleden al met een Alfa 33 op de ring wel met andere schijven en blokken maar met std klauwen gewoon ronden lang op de ring geen enkel probleem.

    Ik denk dat een Giulietta Veloce het beter zal doen ondanks dat de basis misschien al 10 jaar oud is maar als die basis klopt als rijders auto en Alfa heeft wel ontwikkeld aan de Giulietta dan heb ik veel liever die dan een auto die denkt het te zijn maar het niet waar maakt. Alfa Romeo heeft nog steeds last van zijn naam uit het verleden terwijl dat al 20 jaar niet meer zo is!

    Ciao

    Squadra

  • Wim schrijft:

    Hoekree, goed verkopen, hoe kom je daar bij?

  • Hoekree schrijft:

    Wim de wereld is groter dan nederland
    Bijna de helft van de alfa verkopen zijn giulietta.s

  • Wim schrijft:

    Hoekree, geen enkel model van alfa verkoopt goed.

  • hoekree schrijft:

    wim wat doe je hier eigenlijk ?

  • Wim schrijft:

    De waarheid zeggen.

  • hans 😊 schrijft:

    Ik lees toch anders
    De giulietta verkocht in de eerste twee jaren alleen al 200000keeren nu nog steeds een topper

  • Hoekree schrijft:

    Precies wat ik zeg , nog steeds een topper.
    Trouwens de 156 was ook van 1987 tot 2006 verkocht dus ook 9 jaar lang

  • mareblu schrijft:

    Wim heeft gelijk, Hoekree en Hans hebben een roze bril op. De Giulietta is hopeloos verouderd, en het ontbreekt aan geld voor een opvolger, die in 2016 al had moeten worden geïntroduceerd. Het is zo’n beetje de slechtst verkopende C-segmenter in de markt: in 2014, 2015 en 2016 zo’n 40.000 in Europa, en dit jaar halen we de 30.000 niet eens. VW verkoopt in Europa jaarlijks 500.000 Golfs en 200.000 Audi A3’s. De 147 was ook geen hoogvlieger, maar daarvan verkochten ze er tussen 2001 en 2006 jaarlijks nog 60.000-90.000. De 156 deed zelfs aantallen die ze dit jaar met de Mito, Giulietta, Giulia en Stelvio tezamen met moeite halen. Het is allemaal veel te laat, veel te weinig en totaal achterhaald wat Alfa laat zien. Infotainment, autonoom rijden, EV’s, hybrides, Alfa loopt in alles achter, en het lijkt de komende 3 jaar alleen maar erger te worden. Hopelijk volgt er snel een overname van een Chinese of Duitse partij met geld en visie.

  • Hoekree schrijft:

    Ach daar hebbeb we marubleu weer
    Altijd altijd maar alles negatief zien
    Eerst maar roepen waarom alfa niet met een ipvolger voor de 159 komt en dan komt ie en dan is het nog niet goed .
    Jezus man wat een stelletje zeikers zijn jullie toch.
    Ik weet wat ik zeg en weet de plannen .
    Alfa leeft als nooit te voren .
    Elke maand een beetje beter precies volgens planning .

  • Wim schrijft:

    Plannen, tot 2020 een giulia coupe, dat is toch niks, hoeveel modellen zouden ze maken tot 2018, dat zouden er toch acht zijn, ik wil niet de zeikerd uithangen maar ik twijfel eraan of de giulia coupe er ooit komt.

  • Hoekree schrijft:

    Wim kijk eens op http://www.clubalfa.it .
    Plannen tot 2021
    Nieuwe giulietta.
    Giulia coupe.
    Giulia sw.
    Grote alfa suv.
    Grote alfa sedan.
    Facelift 4c.

  • Wim schrijft:

    Hoekree, ik vind het fijn voor je tot je erg positief bent.

  • OneFiveNine schrijft:

    Alfa hoeft geen Duits merk met een snaarstrakke modelplanning, of een Japans merk dat elke 3 jaar zo’n beetje een nieuw model op de markt brengt. Maar zelfs Alfa-liefhebbers (ja dat ben ik ook) kunnen niet ontkennen dat Alfa achter begint te lopen. Ja de Giulietta en Mito zijn nog steeds mooi, maar worden op alle andere gebieden links en rechts ingehaald, zelfs door merken als Hyundai. Een Giulietta mag 8 jaar meegaan, prima. Maar zorg er dan wel voor dat er dan een opvolger klaar staat. Dat is ook gewoon aanzien van het merk, laten zien dat je voorop wil blijven lopen.

    De Stelvio en Giulia: ze zijn het gewoon net niet. Niet qua design, niet qua interieur, niet qua stoelen, niet qua finesse en al helemaal niet qua technologie. Ja ze rijden goed, maar daar is dan ook het volledige ontwikkelingsbudget in gaan zitten… Waar is het merk gebleven met verfijnde ontwerpen, de mooiste leersoorten en de nieuwste snufjes? Koreaanse knopjes, leer dat uit een Opel lijkt te komen en stoelen die je het beste kunt vergelijken met barkrukken. Prima in een Hyundai, maar niet in een Alfa. Het is gewoon jammer en hoop ook van harte dat het weer goed komt. Als liefhebber kan ik de charme van een Giulia nog enigszins inzien (want: het is een Alfa), maar voor de doorsnee consument is een overbodige toevoeging op de markt. De 3 Serie en C-Klasse zijn gewoon betere producten, die Alfa ook voorbij steken op gebieden waar de Italianen vroeger de beste in waren.

  • Rene1964 schrijft:

    Des te langer ik de Giulietta kijk des te mooier ik hem vind worden, vooral in deze nieuwe blauwe kleur zoals op de foto. Jammer dat ik met veel pijn en moeite net mijn nieuwe MiTo heb kunnen betalen, dit zou ik een mooi vervolg vinden!

  • mareblu schrijft:

    Hoekree laat ik het nog een keer proberen uit te leggen. Alfa Romeo was op sterven na dood zoals we weten, en het enkele jaren geleden gepresenteerde plan was mooi: een reeks nieuwe modellen, en een productie doelstelling van 300.000-400.000 per jaar, dat is voldoende om exclusief / premium te blijven en toch rendabel te kunnen zijn. Daarvoor zouden dan ook nieuwe markten (VS/China) aangeboord moeten worden. De nieuwe modellen zijn tergend langzaam op de markt gekomen: de Giulia werd ruim 2 jaar geleden aan ons voorgesteld en is nog altijd slechts als sedan leverbaar, zonder basismotoren, zonder hybride/EV, niet als SW of Coupe. De Stelvio wordt nu zo’n beetje uitgerold, in slechts enkele uitvoeringen, nog zonder de Q. Alle andere modellen zijn gecancelled of op de lange baan geschoven. Verkoop in de VS is 10.000 per jaar, in China wordt Alfa niet verkocht. De productie blijft dit jaar steken op 100.000-120.000 stuks. We zijn hier allemaal liefhebbers van Italiaanse auto’s, maar als je je roze bril afzet zie je ook dat de doelstelling niet gehaald wordt, en dat Alfa zwaar verliesgevend blijft. Als Alfa niet snel verkocht wordt gaat de stekker er binnen enkele jaren uit, omdat ze geen geld kunnen blijven pompen in een bodemloze put. FCA moet momenteel 10 merken in de lucht houden, waarvan alleen Jeep, RAM, Maserati, Abarth en Fiat het goed doen. “Elke maand een beetje beter” klopt op zich, maar het is too little , too late. Er wordt bv “gedacht” aan de SUV in het C-segment. Prachtig, maar denken is onvoldoende. Alle merken hebben inmiddels zo’n ding op de markt gebracht.

  • Hoekree schrijft:

    Marebleu.
    Per september van dit jaar is alfa romeo winstgevend.
    Ik verdiep me daar helemaal .
    Het is een deel van mijn leven dus jij hoeft mij echt helemaal niks te vertellen omdat ik veel meer weet dan jullie.

  • Hoekree schrijft:

    De eerste 8 maanden van dit jaar een groei van 39.4% in europa
    Noem het maar niks .
    Maar dit zijn dure wagens en brengen meer op dan een panda.
    Ik ben een echte alfist zeker te weten al in 1880 riepen ze al alfa is dood
    Maar we leven nog ik ben een vechter net als alfa .
    Altijd positief over mijn merk .

  • Hoekree schrijft:

    Moet 1980 zijn

  • Orso schrijft:

    @Hoekree
    Ik zie op clubalfa.it het plan staan dat ze van de AutoEdizione site hebben gehaald. Dat is geen officieel plan maar een verzinsel van AE. Helaas. Verder zie ik daar geen artikelen staan die wijzen op snelle vernieuwing of uitbreiding van het gamma, van welk FCA merk dan ook. Weer helaas.
    Ik zie daar wel een redelijk realistische kijk op FCA staan, waarbij men ook het slechte nieuws zonder omhaal durft te verwoorden. Zoals dat men in de VS weliswaar stevig groeit maar niet de geplande aantallen haalt etc. Zelfde voor China door een nieuwe importtax. Mirafiori gaat in oktober 2 weken dicht, want men verkoopt vooral in China veel minder Levantes.
    Ik rijd al jaren Italiaans en wil dat ook blijven doen, maar ik zie dat eerlijk gezegd niet meer zitten. Als er toch werkelijk eerst een Giulia Coupe komt, dan geef ik de moed op. Zelfs met een optimistische bril moet ik toch echt concluderen dat FCA aan alle kanten wordt ingehaald door de concurrentie. Wanneer komt er eens wat van al die productieplannen terecht? Wanneer komen de Firefly motoren? Het is steeds: we kondigen iets aan en na een jaar of twee wachten komt het eens een keer.
    Als jij meer weet of juist wel zekerheid hebt over echt goed nieuws, deel het dan op deze site.

  • Hoekree schrijft:

    Orso
    Goed lezen is ook een vak he..
    Dicht van 30 okt tot 4 nov is geen twee weken hoor.

  • dac1991 schrijft:

    Helaas ben ik het met de zogeheten azijnpissers eens. FCA heeft gewoon het geld niet om met de grote jongens mee te kunnen blijven doen. De 500L bijvoorbeeld heeft onlangs een welkome update gehad, met name op multimedia gebied. Maar vervolgens zitten er nog steeds zwaar verouderde motoren in waarvan er een (de 1.4 16v) alweer uit 2003 stamt! Of de Giulia achterloopt op de concurrentie kan ik niet beoordelen, want ik heb er nooit in gereden. Op het oog zou ik zeggen van niet, al levert Alfa een hoop snufjes niet die bij de concurrentie wel aanwezig zijn. De Giulietta daarentegen loopt wel duidelijk achter op de rest. Met name het dashboard is zwaar verouderd, en de verkoopcijfers laten dat ook zien. Zelfs in Italië verkoopt de Golf beter!
    Nog een voorbeeld. In 2003 kon je de Stilo 1.4 16v met 95 pk en zesbak kopen. In 2017 levert Fiat de Tipo met dezelfde motor/bak. De Stilo was te verkrijgen met keyless entry, panoramadak, geavanceerd navigatiesysteem met callcentercontact, xenon-verlichting, elektrisch verstelbare stoelen, noem maar op. De Tipo heeft, buiten xenon om tegenwoordig, deze opties niet eens, laat staan de meest nieuwste snufjes die de concurrentie wel heeft. Nu is de insteek van beide auto’s wel anders, maar dat laat alleen maar de zwakte van Fiat zien: het kan niet meer meedoen met de concurrentie, en dat is treurig.

  • Giulietta 64 schrijft:

    mijn Giulietta QV was een fantastische auto, prachtig design, snel en heerlijk rijdend. Er zullen wel betere hot hatches zijn, maar toch…
    Ik vind het niet abnormaal dat een model 7 jaar meegaat, met een 2-tal updates in de levensloop. Bij de 156 resulteerde dat in een echt nieuw front, dat is bij de Giulietta maar magertjes.

    Dat de Giulia niet mee kan met de concurrentie, daar ga ik niet mee akkoord. Omdat voor mij niet al die snufjes van belang zijn, wel hoe een auto er uit ziet en hoe hij rijdt. Ik heb 3 dagen met een Giulia 2.0 turbo (200 PK) gereden. De wegligging is fenomenaal. Ook al was hij iets trager dan mijn QV, er sportief mee rijden was verslavend. Op de autosnelweg zeer comfortabel, minder inspirerend.
    Een prachtig interieur ook.
    Probleem is dat Alfa de premiummerken opzoekt als concurrentie en dan komen ze misschien op bepaalde vlakken iets tekort.
    Voor mij onbegrijpelijk dat de 156 zo’n verkoopsucces werd en de Giulia niet.

    Een Giulia Veloce Coupé staat hoog op mijn lijst.

    Terug een goede reputatie opbouwen, na jaren van verval, is niet eenvoudig.
    Het zou spijtig zijn dat FCA niet doorduwt om Alfa een ruimer gamma te geven. Op lange termijn, door techniek te delen met Maserati en Dodge, zou dat toch winstgevend moeten worden.

    Wat ik ook niet begrijp van FCA is dat ze die Firefly motoren niet sneller in het gamma voorzien. Ook hun CNG. Waarom die niet in een 500X, een Tipo, een MiTo en zelfs in een Giulietta ?

  • Il Quadrifoglio schrijft:

    @OneFiveNine

    Naar mijn mening sla je de plank echt mis. Er is namelijk niets mis met de Giulia en Stelvio. Op het gebied van rijden zijn deze auto’s superieur aan de equivalenten van Audi en BMW. Verder ligt het interieur redelijk in lijn met deze concurrenten. Alleen het infotainment systeem loopt misschien iets achter. Het zou inderdaad leuk zijn om ‘Pelle Frau’ als ‘typisch Italiaanse’ optie toe te voegen, maar de huidige kwaliteit ligt eveneens in lijn met de concurrentie.

    Naar mijn mening maakt dit de Giulia een prima Alfa Romeo. Direct de concurrentie met Audi en BMW aangaan (in aantallen) is een kansloze missie. Daarom hoop ik dat Alfa Romeo snel uit FCA wordt gehaald en aan Maserati en Ferrari wordt toegevoegd. Ik denk dat de drang naar volumes bij een eventuele ‘Trio Sportivo’ veel minder zal zijn. Gewoon het Giorgio platform optimaal benutten en over meerdere modellen uitsmeren. Zo maar je Alfa Romeo weer ‘specialty’ in plaats van premium.

  • Rene1964 schrijft:

    @Il Quadrifoglio, jou idee Alfa en Maserati / Ferrari toe te voegen als “Trio Sportivo” vind ik een goed idee!

  • Rene1964 schrijft:

    Oeps, wat met Lancia, zou ik toch ook wel weer op de kaart willen zien!

  • OneFiveNine schrijft:

    @Il Quadrifoglio Ik geef maar een mening, die van jou mag anders zijn. Wat ik mis bij de Giulia en Stelvio is de wauw-factor, het ‘hebben’-gevoel. Het is allemaal te gewoontjes, te makkelijk en met te weinig liefde en verfijning gemaakt. Over het rijden zei ik al: dat is goed. Heel goed zelfs. Maar ze zijn de rest vergeten. Een Alfa moet ten opzichte van de concurrentie sommige dingen juist beter doen en niet ‘zo ongeveer in lijn met’. Het is een kwestie van smaak, maar de 156 en 159 waren volgens mij met afstand de mooiste in hun segment, auto’s die je daarom wilde hebben. Dat is bij de Giulia niet zo. Ja, hij is ‘best mooi’ maar dat zijn de C-Klasse, XE of 3 Serie ook. En dan ga ik het over het interieur maar niet hebben, met die lelijke Koreaanse knoppen en inwisselbare vormgeving.

    Als ik mijn 159 stap, dan word ik blij. Blij van de onderscheidende vormgeving, de sportieve sfeer, het mooie leer, de verfijning en de heerlijke stoelen. In de Giulia denk ik vooral: just another car. En ik geloof niet dat de gemiddelde consument wél onderscheid ziet. Dat zie je terug in de verkoopcijfers. Ik zeg niet dat een Giulia zo goed moet verkopen als een 3 Serie, dat hoeft echt niet. Maar niemand kan ontkennen dat de verwachtingen hoger waren. En die waren ingelost als de Giulia een fantastische wauw-auto was geweest. Maar dat is het niet. Ik vind dat gewoon jammer. Dat is geen azijnzeiken (zoals sommige mensen dat graag willen noemen) maar teleurstelling.

  • Hoekree schrijft:

    De 159 is mooi maar rijd als een vrachtwagen.
    De giulia is ligtvoetig een pure sportsedan .
    Is maar net wat je wilt maar de 159 heeft absoluut geen alfa dna is zijn onderstel

  • OneFiveNine schrijft:

    Praat jij maar lekker autoblaadjes na. Ik heb een Ti van na de ‘facelift’, dat ding rijdt werkelijk fantastisch. Veel grip, stijf en stuurt lekker zwaar. Veel beter dan welke Alfa dan ook van de afgelopen 20 jaar, op de (veel nieuwere) Giulia na.

    Lekker verhaal Hoekree, al je ‘wijsheden’ baseren op vage geruchten en ondertussen niet weten waar je het over hebt.

  • niccolo schrijft:

    Hoekree heeft niet alleen een roze bril op, ik verdenk hem er ook van zijn berekeningen op roze papier te maken. Klanten kopen geen plannen, geen showmodellen (Als die er al zouden zijn..) maar auto’s. En dat doen ze niet in die mate als verwacht. Dat heeft niets met een negatieve houding te maken. Punto. Winstgevendheid is leuk, maar als de middelen onvoldoende zijn om nieuwe producten in de markt te zetten, dan droogt het merk uit. Plannen voor de toekomst zijn geen garantie voor successen van heden.

  • Orso schrijft:

    @Hoekree
    Inderdaad had ik te snel gelezen. Kan gebeuren. Perdonami.
    Blijft nog steeds staan mijn vraag aan jou: als je dan zoveel meer weet, deel het met ons. Wat weet je?
    Mvg

  • Hoekree schrijft:

    One five nine.
    Blij dat je er tevreden mee bent.
    Maar je vergeet de 156 .
    Na de lichtvoetige 156 kwam de mooie maar veel te zware en trage 159.
    Ok de ti met 1750 tbi is degene die je moet hebben.
    Maar hij is het kwa alfa dna gewoon net niet.
    Maar dat geeft verder niet .
    De schoonheid maakt veel goed
    Maar ga eens rijden in de nieuwe giulia en ondek dat alfa zijn huiswerk goed heeft gedaan .en ik kan het weten omdat ik alfa reed in de jaren 70 .80.9.
    0 00 10.
    Over de toekomst ben ik stil verder , waarom .omdat iik hier voor rozebril dromer word uitgemaakt.
    Maar een mens zonder dromen heeft niks om voor te leven zeg ik dan .

  • niccolo schrijft:

    Sterk Hoekree, heel sterk.

  • Marcos schrijft:

    Ben ik op een site met voetbal hooligans beland? Ik hoop ook dat Alfa weer een mooie toekomst tegemoet gaat, maar sommige dingen kan ik echt niet begrijpen. Een Giulia SW en coupe is echt geen mega-ontwikkel proces. Die hadden aankomend voorjaar gewoon al in de showroom moeten staan. Een echte vervanger voor de Giulietta is ander koek, zeker als ze naar RWD willen, is dat een serieus ontwikkel traject.

  • Squadra schrijft:

    Leuk om te lezen al die meningen hier helaas geen feiten en veel te veel vanuit de NL markt gezien de Giulia is in alles een topper en de benchmark van het D-segment geworden zeker op rijders gebied is de Alfa Romeo heel erg goed. Daarbij verkoopt Alfa Romeo steeds beter er zal de komende jaren steeds verder aan Alfa Romeo gebouwd worden dit is iets van de lange adem. De Giulietta is niet echt oud ja in jaren misschien maar het product is wonderschoon en tijdloos en heeft nieuwe electronica gekregen etc kan nog wel even mee. De nieuwe krijgt RWD en zal over de hele wereld verkocht gaan worden inclusief USA de Mito zal stoppen.

    Er komen nog behoorlijk wat nieuwe modellen aan voor Alfa Romeo en Alfa zal volgend jaar terug keren richting F1 dan zal het helemaal snel gaan met de naam en brand building.

    Dus we moeten nog even wachten maar Alfa Romeo zal op een manier in de markt gaan komen zoals Ferrari dat deed onder luca di montezemolo. Reden dat hij weg moest is dat hij alleen Ferrari als merk aan het poetsen was en de rest van het concern er geen gebruik van kon maken of te weinig!

    Met Fiat en Alfa Romeo gaat het echt goed komen!

    Ciao

    Squadra

Je kunt je voor een persoonlijk profiel ook bij Club AutoEdizione registreren of log direct in als je reeds lid bent.


Geef een reactie

Categorie�n

Alfa Romeo

Lees meer over

,

Volg ons

Advertenties